عکس و سَکس

دیشب داشتم از سر بی خوابی فیس بوک  رو شخم میزدم، یکهو پام به  عکسهای مردم  باز شد . هیچوقت فکر نمیکردم دیدن عکس مردم میتونه اینقدر دل آدم رو شاد کنه،اول با یک لبخند کوچک شروع شد و کم کم به حالی رسیدم که دیدم دارم وسط خونه ساعت 2 نصفه شب قهقهه میزنم . آخه خدا وکیلی این چه  اداهاییِ که ملت از خودشون درمیارن؟ حیف که نمیشه از عکس مردم اینجا رونمایی کنم وگرنه شما هم به اندازه من میخندیدید.البته اگر براتون تعریف کنم متوجه میشید که خودتون بارها این عکسها رو دیدید ولی شاید به چشم دل بهشون نگاه کردید که یک حض اساسی ببرید.

تو این فیس بوکگردیم ،رسیدم به عکسها ی یک آقای دی جی که در انواع مهمانیها با خانمهای خوشگل بلا عکس انداخته بودند . خوب از اونجایی که نمیتونم عکسها رو بذارم از تخیل شما استفاده میکنم . یک عکس دسته جمعی رو در ایران درنظر بگیرید که یک آقای دی جی در مرکز تصویر ایستاده و توسط یک عده دختر دکلته پوش محاصره شده .حالا همۀ اینها تا اینجاش اگه کاملا عادی به نظر بیاد ،کافی بود بری تو نخ دخترها تا قضیه کاملا غیرعادی بشه . دخترهاهمگی بدون هماهنگی قبلی لبهاشون رو به حالت بوس دراورده بودند و انگشتهاشون هم به صورت وی بود. رفتم عکس بعدی یک جماعتی از دختر و پسر بودند باز رفتم تو بحر  دخترهای مجلس ،باز همگی لبهاشون به صورت بوس غنچه شده بود و انگشتاشون پیروزی کجکی رو نشون میداد، عکس بعدی ،عکس بعدی ….. نشون به اون نشون که من حدود 10- 15 تا عکس رو از این جماعت در مهمانیهای مختلف دیدم ولی خانمها همه همون شکلی بودند !!

اینقدر این قضیه تکرار شده بود که من دیگه رفتم تو بحر جزییات صورت این خانمها که ببینم چه چیزی باعث شده همگی متفق القول به این نتیجه برسند که وقتی دارند  رو به دوربین ،شخص فرضی رو  بوس میکنند خیلی جذاب و زیبا هستند؟! اینجا بود که لبخندِ کش آمدۀ من کم کم تبدیل به قهقهه شد. آخه همگی با این شکلکی که از خودشون در آورده بودند بیشتر شبیه لامایی شتری چیزی شده بودند . تازه بعضیها هم به صورت خاص خنده دار شده بودند مثلا یکی بود دهنش خوب جفت و جور نمیشد این غنچه لباش شبیه کیسه ای شده بود که به زور درش رو با یک تکه نخ بسته اند. یکیشون بود فک پایینش جلو بود ودقیقا با این حالت بوس شبیه اون خرچنگه تو کارتون پری دریایی شده بود تو اون صحنه اش که هی میخواد پری دریایی رو تشویق به بوس بکنه. من اصلا دوست ندارم  به قیافه مردم بخندم ،ولی هیچوقت فکر نمیکردم این افۀ صورت که تازگیها بین دخترها مد شده وقتی میری تو بحرش میتونه اینقدر خنده دار باشه. یک کم که خنده ام گرفت به خودم تشر زدم که بابا چرا داری به دختر دلبر مردم میخندی؟لابد اینها در حالت طبیعی صورتشون خوبه ،الان ادا درآوردند اینجوری شدند. این شد که رفتم پی کشف صورت این دلبرها ،ببینم یک عکس از این موجودات ماده پیدا میکنم که جور دیگه ای باشه تا من بتونم بفهمم که آیا اینها واقعا اینقدر خنده دارند یا در این حالت خاص به این شکل عجیب الخلقه درمیان. ولی هر چی بیشتر گشتم کمتر پیدا کردم .دختره اصلا تو پوزیشن عکس هم نبود و معلوم بود که دوربین بی هوا عکس گرفته ولی گویا تا فلاش رو روی صورت خودش حس کرده دوباره شروع کرده به بوس کردنِ هوا!! هیچ عکسی نبود که این خانمهای سکسی و ملوس با قیافه آدمیزاد با یک لبخند معمولی توش باشند!! آخه من نمیدونم کدوم شیر پا ک خورده ای به این دخترها گفته وقتی لبتون رو اینجوری میکنید خیلی خوشگل و سکسی میشید! آقایون شماها گفتید؟ نه جان من شماها گفتید؟

دلبرهای عزیز !حالا اگه قراره که همیشه سکسی باشید و همه شما رو فقط در پوزیشنهای سکسی ببینند لااقل یک کم خلاقیت به خرج بدید. حالا که دوره آخر زمون شده و الگوتون به جای فاطمه زهرا شده این فسق و فجورها ،  بشینید چهارتا فیلم پرنور(فیلمی  که نورش زیاد است)ببینید ، لا اقل بیینید این خانمها ی نجیبه به غیر از بوس کردن چه کارهای دیگه ای با لب و لوچه شون انجام میدن ،همون کارها رو روزی چند ساعت جلوی آینه برای خودتون تکرار کنید که ملکه ذهنتون بشه بلکه این عادت بوس کردن از سرتون بیفته . به خدا اینقدر تکراری شده که دیگه واقعا مزه اش از بین رفته. بعد من نمی فهمم این انگشت وی شکل وسط این پوزیشن سکسی چی کار میکنه؟ یعنی منظور اینه که سکس موفقی داشتید؟یا برای عشقتون آرزوی موفقیت میکنید؟ ما پیروزیم و از این حرفها،اونم وسط جذب نرینه؟ والا ما که سر از کار این همجنسهای خودمون درنیاوردیم!!

قدیمها همه معقول وا میستادن جلوی دوربین یک لبخند ملیح میزدند و عکسشون رو میگرفتن ،فوقش اگه خندشون هم نمیگرفت یک سیبی چیزی میگفتن و بعدش دسته جمعی دندوناشون رو نشونِ دوربین میدادندوعکس میگرفتند .عکس یک یادگاری بود از روزهایی که دیگه برنمیگرده ، نه وسیلۀ بازاریابی و جفت گیری و اینجور چیزها . ولی این روزها پسرها با یقه های باز تو دوربین اخم میکنند که جذاب تر شن و دخترها بوس تو هوا ول میدن که سکسی تر شن !! حالا هیچ فرقی نمیکنه این عکس تو مهمونی گرفته شده ،تو خیابونه یا بیابون ،ژست و پوزیشن همینه ،فقط لباس صاحب عکس فرق میکنه و بک گراند پشتش و آدمهای اطرافش .من نمیدونم که مردم با این ژست ثابت چرا اینقدر به خودشون زحمت میدن هی بروند اینور و اونور هی از خودشون عکس بگیرند!خب الان تکنولوژی پیشرفت کرده میشه راحت اونها رو با فتوشاپ از تو یکی از عکسهاشون برید و گذاشت هر جای دنیا که دوست دارند یا کنار هر کسی که دوست دارند باهاش عکس بگیرند .با  این ژست همیشگی که دارند من مطمئنم که با اصلش فرق چندانی نمیکنه.

5 پاسخ برای عکس و سَکس

  1. ویدا می‌گه:

    سارا جون با مزه نوشتی من هم گاهی سری به عکسهای فیس بوک میزنم و نکات جالب توشون میبینم در هر حال ارزش ها و ایده ها خیلی تغییر کرده .

  2. گل انار می‌گه:

    فیس بوک اصلا لازم نیس…توی همین لس آنجلس خودمون یه بار با یه مشت از داف های لس انجلسی ایرونی برو بیرون….باور کن از خنده می میــــــــــــری..قشنگی اش اینه که اونا ما و امثال ما رو که جلوی دوربین شکل دو نقطه دی میشیم مسخره می کنند و می گن اینا جوادند:))))))))))

  3. sahar می‌گه:

    پرنور؟! :))))))))
    سارا جون خب خودت یه کلاس فتوشاپ واسه اون مادینه ها بذار و با آموزش هنرت دوتا ثواب بکن، که هم یه چیزی به اونا یاد دادی هم بقیه رو از دیدن ژستای تکراری نجات دادی. ثواب داره به خدا….

  4. shahrzad می‌گه:

    vaaaaaaay sara kheiliii khandidam. chetor in aksaro march kardiiiiiiiiii:)))

  5. صراحي می‌گه:

    يه چي ميگم ناراحت نشو ولي تو از اون دسته خانومايي هستي كه ميخوان با مسخره كردن ديگر خانوما تو چش بيان.
    من تو عمرم به خاطر حساسيت به همه چي حتي يه ارايش ساده نميتونم بكنم ولي مثلا نميام بگم نيگا دخترا رو چقده ارايش كردن. چقده خنده دار شدن و عين اجنه يا بقول شما شتر و اينا شدن. با اينكه واقعا از ارايش اينجوري بدم مياد ولي اينطور حرف زدنا ادم رو عقده اي و حسود نشون ميده.
    مخصوصا خانوما خيلي همچي عادت بدي دارن كه همجنساشونو مسخره كنن.
    كلا افتخار به اينكه ادم شبيه يه عده رفتار ميكنه يا نه،افتخار به نژاد،افتخار به نوع پوشش و مليت،افتخار حتي به شغل و اسم وپول و اينا كه الان تو ايران زياده گندترين نوع افتخاره. حسادت و دخالت در امور مردم و اين نوع افتخارات ايران زياده. مناسفانه اين سطحي نگري روز بروز هم بيشتر ميشه

سلام بر خواننده مهربان ! برای بیان دیدگاه تنها یک اسم فرضی کافیست!

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 81 مشترک دیگر بپیوندید

